poniedziałek, 29 maja 2017

Rainbow

  Witajcie

  Po długich i ciężkich próbach udało mi się skończyć kamizelkę z koła dla Młodej Damy. Troszkę na wyrost ;) bo się to to prezentuje dobrze na Dziecięciu Chodzącym ;) 
 Wzór dzięki Pinterest


z bloga http://mossitabellacrochet.blogspot.mx/2011/12/gorro-fuscia-crochet-con-orejeras.html  potem zmodyfikowałam dając 9 słupków zamiast 7 bo się jednak nieco zawijała robótka do środka.

  Włóczka z Kamartu , zwykły akryl bliźniaczo podobna do mojego ukochanego Nako Vals - a więc lekki połysk i miejscami zróżnicowana grubość nitki.



Bardzo jestem zadowolona , mam nadzieję ,że  Oli również przypadnie do gustu.

Mam jeszcze prośbę .... szydełkową prywatę .... ;) Poszukuję wzoru na chustę półokrągłą taką zwykłą .... nie z motywem ozdobnego obrusu ;)  wypatrzyłam i owszem ale nie opis jest tylko a potrzebuję schemat, z opisów nic nie rozumiem już po pierwszym zdaniu  :P 

http://www.ravelry.com/patterns/library/fan-dance-capelet

To taka miłość od pierwszego wejrzenia ... jakby ktoś miał schemat podobnego czegoś ( bo widzę jak to leci ,ale bez diagramu ani rusz ) to byłabym wdzięczna i uszczęśliwiona :) :)

Pozdrawiam cieplutko wiosennie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz