czwartek, 3 marca 2016

Akcja reanimacja

 Witajcie :)

 Chciałam popełnić kocyk ,jak zwykle kłębiło mi się w głowie od pomysłów.Włóczkę miałam - zakwalifikowaną na stronie ,że się nadaje na kocykowe szaleństwo.Według mnie nie,ale co Ty wiesz o robieniu kocyków :P   

 Włóczka  Firmy Kartopu 4-mevsim
 < od razu odsyłam do SKLEP-IKu , bo chyba jako jedyni mają te nowość i jest promocja i świetne kolory > 
 To bawełna z akrylem - pół na pół - niby skład niemal taki jak Cotton Gold Alize ale 4 Mevsim jest bardziej surowa :) i to nie wada :) mogą z niej wyjść super podkładki, serwetki, a z podwójnie robionej można i dywanik , chodniczek.
 Moje początki zapowiadały się uroczo.

 
Potem poległam technicznie , jak wypełnić przestrzeń między "zakolami" ??  Massakrra jakaś,jak widać : błędy, próby dosztukowania,ech .....


Co z tym fantem zrobić podpowiedziała mi Jola tu jej blog :) Bardzo dziękuję Dżolka za te myśl twórczą  :** :** 



Ta Dam !! 
Torba na zakupy!! 
Wielka,znaczy pojemna.
... błędy są, ale zakupom to nie przeszkadza ;) 
Pozdrawiam ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz