piątek, 30 września 2016

Debiut

  Witajcie :)
  
  Znacie to powiedzenie ?   >> "PRAWIE"  czyni wielką różnicę <<
Kupiłam na allegro resztki z recyklingu prawie jak zpagetti  :) tanio,zachęcająco.
Ktoś chyba zwietrzył interes w jakiejś fabryce materiału i to co zostało pozwijał i wystawił ;) ale uczciwie opisał co się kupuje. Więc nabyłam resztki wszelkie,z różną zawartością lycry,różnej grubości, różnych kolorów oraz 2 motki moro.




Dość szybko powstało kilka rzeczy :) 









   Domek dla Pana Kota trochę zmodyfikowałam ,już po zrobieniu zdjęć zmniejszyłam mu wejście ... niestety sam materiał jest ciężki i musi być  zamontowana porządna konstrukcja ,żeby to utrzymać ... może macie jakiś pomysł ( oprócz drutów z wieszaka które nie są zbyt praktyczne ).

  Ogólnie jestem zadowolona :) miło i szybko się popełnia różne rzeczy, został mi jeszcze spory zapas resztek w odcieniach szarości - czekam na natchnienie.

  Pozdrawiam cieplutko :) złotojesiennie :) 




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz