wtorek, 26 stycznia 2016

Komu chusta , komu ? :)

  Witam , 
  Chust zrobiłam różnorakich sporo,na stanie posiadam osobiście szt.1  :) Nie wiem dlaczego,ale mam głębokie przekonanie ,że chusta uszczęśliwi każdą Niewiastę ,Kobiałkę ,Dziewczę ,Pannę , Przyjaciółkę,Ciotkę oraz Znajomą.
  Jak na razie nikt sprzeciwów nie zgłaszał ;) 

  Wzór zaczerpnięty ze strony http://www.liveinternet.ru/users/4491788/post277190555/ 


Przyznam ,że robi się go szybko - tak szybko ,że łatwo się pomylić,ale o tyle dobrze jest rozpisany,że czasem pruć nie trzeba (ufff...) i zniwelować pomyłkę można sprytnie ;) 




Tu włóczka Alize Cotton Gold Batik , chusta nazwana została Krzakiem Bzu :) 



 A tu z Rudolfem i bez :) z resztek wszelakich ,jeszcze nie ukończona :) 

   Lubicie robić dla kogoś ? nie na zamówienie ,ale tak spontanicznie - włóczka i wzór nagle zaczynają do kogoś pasować :) i ten Ktoś jest niejako "towarzyszem" naszej pracy.Ja tak mam często i mam nadzieję ,że nadal nikt obdarowany nie będzie protestował ;) 
  Pozdrawiam z Rudym R. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz