piątek, 29 stycznia 2016

susza ....

Witajcie :)
..................................wena mnie opuściła ,bezczelnie bez zapowiedzi, nie za daleko odeszła........... ale..........

Wiem,co bym chciała,otóż : pożądam rzeczy :
szalonej nieco,
zakręconej,
może być dziwna,
może być cudaczna,
oryginalnej .....
Zaznaczam - będę w niej chodzić ! :) 

  Praca nad chustą została przerwana,zamiast niespodzianki będzie prucie, ot życie ;) W związku z tym napadło mnie pytanie : co teraz ????? Napadło i powaliło. gdy już się ocknęłam po tym nokaucie,zaczęłam grzebać w Pinterest. 
  Gdzie ta inspiracja ?
  Gdzie to natchnienie ? 

Niech to będzie mój anioł stróż ;) 


A Wy skąd czerpiecie pomysły ? Z głowy ,gazetek ,z netu ? 
Pozdrawiam pogrążona w odmętach pragnień ( a nuż się coś wyklaruje) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz