niedziela, 10 stycznia 2016

Niekoniecznie po kolei

    Tytuł : szydełko i spółka z o.o.  na szczęście pozostawia pełną swobodę  w publikacji postów.
     Nie mam ambicji popełnić bloga tylko o szydełku, technikach ,wzorach i wełence ,bo za mało wiem ,za mało włóczki przerobiłam i nie dorastam do pięt zdecydowanej większości robotkoholiczek   chylę czoło w szacunku dla ich osiągnięć.
  Natomiast pozwolę tu sobie zamieszczać własne prace. I tu też słów kilka -  dla jasności :
    Moje szydelkowanie to twórczość polegająca na improwizowaniu ,  wizjach  , tudzież  na błysku  pragnień  -  chcę mieć i umieć .
    Ni  w ząb nie rozumiem opisów w gazetkach -  po przeczytaniu kilku zdań  -  czuję się głupia  . W związku z tym robię  "na oko "  , w związku z tym wychodzi czasem nie tak jakbym chciała . Wyjątkiem tu są chusty które dłubie wg schematu -  gdyż rozumiem pismo obrazkowe 
    Szydełkiem machać nauczyłam się sama ... hi hi z pomocą kanału  YT oraz dzięki wsparciu Moich Cudownych Przyjaciółek,  które są  najlepiej dopingujacą grupą  cheerleaderek na świecie  ❤
Wstęp jest.
Mogę już popaść w samozachwyt  ?
Na świecie mamy do wyboru z trylion blogów, z czego miliony o robótkach wszelakich .... dokładam jeszcze swojego i zapraszam . Mam nadzieję, że będzie z tego dobra zabawa .
Z uśmiechem

1 komentarz: